dissabte, 20 de març del 2010

HO HAVEU VIST???

10 comentaris:

Nuri Q ha dit...

Bonisiiiiiiiiiiiiiimmmm!!!!!!1
Ja veig que us ho passeu molt i molt bé.
Petonets

Nuri des de Alfarràs i sense boira!!!!

Anònim ha dit...

Ei,
Si que som SUPER afortunats!
Aquí ha començat la primavera i PLOUUUUU.
Petonassossss
Neus.

JORDI ESCORSA ha dit...

Xavi !!

falten les fotos de Rio de Janeiro,la platja,copacabana,les brasilenyes....
Nosaltres seguim amb pluja i fang a tope pels camins, realment les sortides amb btt es fan bastant durilles amb díes així !!
La bici queda coberta de fang !!

Una abraçada !

Unknown ha dit...

Holaaaa...
Sandra, he vist que la teva mare ha fet una caracolade (amb e)i no m'ha convidat ni res... aixó em sembla molt malament. Siusplau, dóna-li el meu telèfon i que em truqui, que m'agrada suplir filles prodigues menjant a les cases de las mares.
Ja et passaré un mail que te he de contar coses.
Un petó. (ho he fet bé?)

Unknown ha dit...

Pringats!!!jajajajaj
No cal anar tant lluny per veure boira!!! jajajajja

Ei pinxos!!
Disfruteu!!

Una abraçada!!!

Rosa torres ha dit...

ei!!!! feia dies que no em conectaba i "alusino pepinos", pero, nous fà vergonya??? ja està be de fer-nos tantes dentetes!!!!!
Segur que hi ha alguna cosa que no es tan bonica??? tambe la podrieu contar???
aquí continuem treballan i "disfrutan" del mal temps....
Continueu disfrutan .... sense vergonya ... sense vergonya ...
Petonets!!!!

Anònim ha dit...

Hola parella!
Feia dies que no us seguia pel blog i ara m'acabo de posar al dia.
Deu n'hi dò quina quantitat d'experiències... Només vosaltres sou capaços de anar a una fabela com si res. Pero oleeeee tus guevos!!! Sens dubte una experiència inolvidable!
Molts besitos i a disfrutar del Camino Inca.
Carmen

Anònim ha dit...

Hola parella!
Feia dies que no us seguia pel blog i ara m'acabo de posar al dia.
Deu n'hi dò quina quantitat d'experiències... Només vosaltres sou capaços de anar a una fabela com si res. Pero oleeeee tus guevos!!! Sens dubte una experiència inolvidable!
Molts besitos i a disfrutar del Camino Inca.
Carmen

Anònim ha dit...

Ho heu visttttt!!!
Per duplicat...
Es que he fet la picha un lio, jejeje
Carmen

Rosa Torres ha dit...

Ei!!!! torno a ser aquí, gaudin de les vostres aventures!!!
Ja vec que el vostre pas per l'Argentina a estat marcat pel futbol .... i pel bus .... ja, ja, amb el bussos tan xulos que tenim a Lleida, amb tele, música, aire acondicionat, bones butaques ..., ja, ja, de segur que quan torneu no torneu a pujar mai a la vida ... ja, ja ...
Be, cambian de tema, aquí també es viu el mundial pero d'altre manera, la vida no para, jo he penjat la bandera al meu balcó, pero soc de les poquetes .... a Catalunya no es veuen tantes banderes penjades.
Vosaltes teniu l'oportunitat de defensar-la per tot lo mon .... mai mijor dit!!!
Golllllll!!!!!!Estan fen el partit d'Espanya amb Portugal, i sento el segon gol .... Visca la roja!! visca Espanya!!
Petonets .... disfruteu per Nueva Zelanda!!!
Ja contareu
Rosa Torres